We wijzen je graag op de mogelijkheid uw bestelling te retourneren en te ruilen:
Bij de aankoop van onze producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden, van januari tot en met oktober gedurende veertien dagen en in de maanden november en december zelfs dertig dagen vanaf de dag van ontvangst van het product. Je kunt je bestelling in die periode ruilen voor een ander product of retourneren en je bestelling terug laten betalen.
Maak bij ruilen of retourneren altijd gebruik van ons retourformulier, dat je hier kunt downloaden.
Tijdens de termijn van 14 dagen van januari tot en met oktober en 30 dagen in november en december moet je, om recht op je herroepingrecht te houden, zorgvuldig omgaan met het product en de eventuele verpakking. Je mag het product gedurende deze periode slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Indien je van je herroepingsrecht gebruik maakt, moet je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking en staat, aan ons retourneren. Onze volledige verplichting naar je toe in geval van retournering kun je ook nalezen in onze algemene voorwaarden, artikel 9.
Bij het retourneren van een volledige bestelling, betalen wij je het volledige aankoopbedrag terug, inclusief eventuele door jou betaalde (standaard) verzendkosten voor je bestelling, binnen 14 dagen nadat we bericht hebben gekregen dat je dit product wilt retourneren. We brengen je geen kosten in rekening voor het retourneren, maar je kosten voor het terugsturen vergoeden wij niet. Ongefrankeerde post wordt door ons niet in ontvangst genomen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en bij verdwijning van een retour in de post kunnen wij ook niet verantwoordelijk worden gesteld. Wij adviseren je daarom retouren altijd zo zorgvuldig mogelijk te versturen.
Als je klachten hebt over Kinderhorloges.nl, zullen wij deze binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoorden. Een klacht over een product of onze service eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.